Oxford English for Customer Care Download for free

Frenglish.ru
Site News

Английский язык бесплатно Английский
Учебники
Решебники
Книги
Журналы
Аудио
Видео
Программы
Для детей
Бизнес
Технический

Французский язык скачать Французский
Учебники
Книги
Аудио
Видео
Для детей

Oxford English for Customer Care
английский язык для обслуживания клиентов



PAGE SEARCH = F3

NEWS
FEEDBACK
Помощь
Отзывы

SUBSCRIBE:
TWITTER
YouTube
INSTAGRAM
В КОНТАКТЕ
ОДНОКЛАССНИКИ

категория: бизнес-английский Oxford English for Customer Care
автор (author): Rosemary Richey
издательство (publisher): Oxford University Press
год (year): 2007
язык (language): английский (english)
формат (format): PDF, Mp3, CD-exe
Описание:
Оксфордский курс "Английский для Обслуживания клиентов" является идеальным для тех, кто хочет общаться с клиентами эффективно и вежливо на английском языке, по телефону, лично или в письменной форме.

В архиве сам учебник, аудиоматериалы к нему и CD-Rom.

Серия "Экспресс английский от Оксфорд" - Oxford Express Series - это серия коротких учебных курсов делового английского языка для специалистов определенных областей.

The Express Series is ideal for students in employment, who want to communicate better in English. These short, intensive courses can be completed in 25-30 hours, so students make progress quickly. Titles in the Express Series can be used in a variety of ways: as stand-alone courses, for self-study using the interactive MultiROM, or alongside a coursEbook such as International Express.

English for Customer Care is an ideal short course for those who need to communicate with customers effectively and politely in English, over the phone, in person, or in writing.
English for Customer Care is suitable for people who have direct contact with customers in a variety of contexts, including hotels, banks, helpdesks and call centres.
Students learn the language skills, professional techniques, and specific strategies they need to communicate successfully in English with customers.
Each unit of English for Customer Care addresses the different forms of customer contact, such as face to face meetings, telephone calls, and written communication. The final unit presents the skills needed to solve problems and deal with customer complaints effectively.

Key Features:
- Engaging topics, motivating role-plays, and a variety of exercises provide a framework for each specialist subject
- Tip boxes in each unit include key language points, useful phrases, and strategies
- STARTER section at the beginning of each unit has warm-up and awareness-raising activities
- OUTPUT sections at the end of each unit encourage discussion and reflection
- Answers, transcripts, tests, and a glossary of footballing terms at the back of the book
- Self-study material on the interactive MultiROM includes realistic listening extracts and interactive exercises for extra practice.

All of Oxford Express Series:

Внимание! Ознакомьтесь, пожалуйста, с инструкцией и правилами

- Клик на названии - скачать
- Click on title - download

Download Oxford English for Customer Care Full Set


сказать спасибо - to thanks

Вы можете оставить свой отзыв, сообщить о нерабочей ссылке, добавить ссылки на недостающие материалы или просто поблагодарить в комментариях
You can leave a response, report broken link, add links to the missing materials or just thank

Отзывы о сайте - Как качать?
Образовательный портал Frenglish.ru желает Вам успехов в учебе!
скачать бесплатно Английский для обслуживания клиентов учебник оксфорд pdf