Oxford English for Customer Care download free
Frenglish.ru
Site News

Английский язык бесплатно Английский
Учебники
Решебники
Книги
Журналы
Аудио
Видео
Программы
Для детей
Бизнес-английский
Технический
ГИА и ЕГЭ

Французский язык скачать Французский
Учебники
Книги и журналы
Аудио
Видео
Для детей

Знакомства
Шпаргалки
Магазины
Помощь и правила
Отзывы
Реклама на сайте
Форум

Oxford English for Customer Care
английский язык для обслуживания клиентов

Learn Languages Online:

Arabic
Armenian
Azerbaijanian
Bashkir
Belarusian
Bulgarian
Chinese
Czech
Danish
Deutsch
Dutch
Erse
Estonian
Finnish
Georgian
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Italian
Japanese
Kazakh
Korean
Latin
Norsk
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Sanskrit
Serbian
Spanish
Swedish
Tatar
Thai
Turkish
Ukrainian
Vietnamese

категория: бизнес-английский Oxford English for Customer Care
автор: Rosemary Richey
издательство: Oxford University Press
год: 2007
язык: английский
формат: PDF, Mp3, CD-exe
Описание:
Оксфордский курс "Английский для Обслуживания клиентов" является идеальным для тех, кто хочет общаться с клиентами эффективно и вежливо на английском языке, по телефону, лично или в письменной форме.

В архиве сам учебник, аудиоматериалы к нему и CD-Rom.

Серия "Экспресс английский от Оксфорд" - Oxford Express Series - это серия коротких учебных курсов делового английского языка для специалистов определенных областей.

The Express Series is ideal for students in employment, who want to communicate better in English. These short, intensive courses can be completed in 25-30 hours, so students make progress quickly. Titles in the Express Series can be used in a variety of ways: as stand-alone courses, for self-study using the interactive MultiROM, or alongside a coursebook such as International Express.

English for Customer Care is an ideal short course for those who need to communicate with customers effectively and politely in English, over the phone, in person, or in writing.
English for Customer Care is suitable for people who have direct contact with customers in a variety of contexts, including hotels, banks, helpdesks and call centres.
Students learn the language skills, professional techniques, and specific strategies they need to communicate successfully in English with customers.
Each unit of English for Customer Care addresses the different forms of customer contact, such as face to face meetings, telephone calls, and written communication. The final unit presents the skills needed to solve problems and deal with customer complaints effectively.

Key Features:
- Engaging topics, motivating role-plays, and a variety of exercises provide a framework for each specialist subject
- Tip boxes in each unit include key language points, useful phrases, and strategies
- STARTER section at the beginning of each unit has warm-up and awareness-raising activities
- OUTPUT sections at the end of each unit encourage discussion and reflection
- Answers, transcripts, tests, and a glossary of footballing terms at the back of the book
- Self-study material on the interactive MultiROM includes realistic listening extracts and interactive exercises for extra practice.

All of Oxford Express Series:

Внимание! Ознакомьтесь, пожалуйста, с инструкцией и правилами

- Клик на названии - скачать
- Click on title - download

Download Oxford English for Customer Care Full Set

Купить Oxford English for Customer Care


Ставьте лайки, рассказывайте друзьям, ищите нас в сетях:
Like and Repost, please. Find Me in Social Networks:
Frenglish В Контакте
в Одноклассниках
Adds a Friend on Facebook
Follow Us in Twitter

сказать спасибо - to thanks

запомнить эту страницу! - remember this page!

Вы можете оставить свой отзыв, сообщить о нерабочей ссылке, добавить ссылки на недостающие материалы или просто поблагодарить в комментариях
You can leave a response, report broken link, add links to the missing materials or just thank

Отзывы о сайте - Как качать? - Реклама на сайте
Образовательный портал Frenglish.ru желает Вам успехов в учебе!

сейчас онлайн на сайте - now online

скачать бесплатно Английский для обслуживания клиентов учебник оксфорд